Брусилівська районна державна адміністрація
Житомирська область, Брусилівський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Європейська інтеграція

09 Липня, 2020 р., 15:49
У 2019 році експорт українських товарів в країни ЄС зріс на 3%, а послуг – на 7,7%. Загалом за експорт товарів і послуг в країни ЄС Україна отримала понад 25 млрд дол. США: 20 млрд 752 млн дол США – за товари та 4 млрд 288 млн дол США – за послуги. Про це повідомляє Державна служба статистики України. У 2019 році найбільшу частку коштів за експорт товарів Україна отримала від країн Євросоюзу – 41,5%. Частка експорту послуг до країн ЄС – 28,1%. "Постійне зростання експорту українських товарів на ринки ЄС – це знак якості. Україна входить в трійку найпотужніших експортерів сільськогосподарської продукції для країн Євросоюзу. Наша мета – суттєво збільшити експорт до ЄС і промислових товарів. Промисловий безвіз, над яким ми зараз працюємо з Євросоюзом, значно зміцнить українські позиції”, – заявив Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Дмитро Кулеба. Довідково Загалом Україна експортувала в інші різні країни світу товарів та послуг на 63,7 млрд дол. США – на 11% більше ніж у 2018 році. Зовнішньоторговельні операції проводились з партнерами із 235 країн світу. Серед країн, з якими торгувала Україна, найбільше українських товарів купили у Китаї. Експорт до Китаю у грошовому вимірі зріс на 63% у порівнянні з 2018 року. Обсяги експорту товарів до Росії за цей період знизилися на 11%. Топ-позиціями українського експорту товарів у 2019 році були: продукти рослинного походження – 12,9 млрд дол. США, 25,8% від загальної суми (зокрема зерна експортували на 9,6 млрд дол. США); недорогоцінні метали та вироби з них: 20,5%, 10,3 млрд дол. США; мінеральні продукти – 9,7%, 4,9 млрд дол. США. У порівнянні з 2018 роком Україна набагато більше продавала в інші країни добрив (зростання втричі), оптичних приладів та апаратів (+22%), наземного транспорту, літальних апаратів, плавучих засобів (+32%), перлів, дорогоцінного або напівдорогоцінного каміння (+44%). В топі експорту послуг – послуги зі страхування, транспортні та поштові.
09 Липня, 2020 р., 15:47
За 2019 рік Україна посіла 2 місце зі 123 країн за обсягами експорту органічної продукції до ЄС, піднявшись на дві сходинки порівняно з 2018 роком. Про це свідчать дані звіту Європейської Комісії «Імпорт органічних агропродовольчих товарів в ЄС: ключові зрушення в 2019 році». У 2019 році український імпорт органічної агропродукції до ЄС збільшився на 27,1% і становив 337 856 тонн продукції порівняно з 265 817 тоннами в 2018 році. В основному, до країн-членів Європейського Союзу Україна експортувала 179,4 тис. тонн зернових – 76,9% від загального імпорту зернових до ЄС (крім рису та пшениці); 64,8 тис. тонн пшениці (31,8%); 29,1 тис тонн олійних культур (18,2%); 17,1 тис. тонн сої (13%) та 14,7 тис. тонн свіжих або сухих фруктів – 11% (крім цитрусових та тропічних фруктів). Також Україна входить до групи найбільших експортерів макухи, фруктових соків та овочів.
09 Липня, 2020 р., 15:45
25 червня Кабінет Міністрів України затвердив план заходів на 2020 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки. Мета – налагодити інформування та комунікацію з українським суспільством про можливості та перспективи, які відкриває для громадян Угода про асоціацію Україна-ЄС, на прикладі ключових пріоритетів та реформ. «Європейська інтеграція України – це, передусім, про спільні цінності. Серед них – кращі умови для життя громадян в Україні, більше демократії, сильніша економіка, краща медицина та соціальна підтримка. Цей процес потребує підтримки громадян в усіх куточках нашої країни, але передусім – розуміння про те, як і коли ми плануємо робити кожен наступний крок і в чому полягатиме його реальний результат, – коментує рішення Уряду Ольга Стефанішина і додає: – Ми розуміємо, що потрібно пояснити на практиці, як інтеграція до ЄС допоможе українцям втілювати свої плани та мрії, мати кращі можливості для життя, навчання та самореалізації. Для цього важливий постійний і системний діалог, щоб показувати реальний зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян». Серед цілей, що визначені Планом є, зокрема: підвищення поінформованості населення про європейські цінності; інформування про можливості та перспективи, які відкриває для держави Угода про асоціацію, на прикладі результатів впроваджених реформ; протидія дезінформації, спрямованої на дискредитацію відносин України з ЄС та майбутнього членства України в ЄС; вдосконалення комунікаційних навичок у представників органів державної влади та місцевого самоврядування тощо. Віце-прем’єр-міністр окремо зазначила важливу роль Плану, схваленого сьогодні, у загальній інформаційній політиці України та надважливу роль Міністерства культури та інформаційної політики у розробці та подальшій реалізації цього Плану.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування