Брусилівська районна державна адміністрація
Житомирська область, Брусилівський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про роботу відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації

Дата: 01.06.2020 09:13
Кількість переглядів: 19

Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації з початку 2020 року працював відповідно затвердженого плану роботи.

 

 

З початку карантину відділ працював відповідно з додатком до Постанови Кабінету Міністрів України  від 11 березня 2020 року № 211 «Перелік адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг у період дії карантину», а також дистанційно-позмінно відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації від 18.03.2020 № 59 «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину» та від 02.04.2020 № 70 «Про продовження карантинних заходів щодо запобіганню занесенню і поширенню COVID-19 на території району».

 

 

На даний час відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації райдержадміністрації працює в звичному режимі відповідно плану роботи.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування