Брусилівська районна державна адміністрація
Житомирська область, Брусилівський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Розробка концепції комунікаційної кампанії стосовно просування ідей залучення чоловіків до піклування за дітьми

Дата: 05.08.2020 11:22
Кількість переглядів: 36

У 2020 році UNFPA (Фонд ООН у галузі народонаселення) та ООН Жінки починають впроваджувати програму «ЄС за ґендерну рівність: разом проти ґендерних стереотипів та ґендерно-зумовленого насильства», що фінансується Європейським Союзом. Програма має на меті змінити суспільні уявлення про гендерні стереотипи та змінити патріархальні норми, що обмежують права жінок, та збільшити участь чоловіків у догляді за дітьми та участі у програмах для татів.

Жорстко окреслені гендерні ролі впливають на чоловіків, жінок та їх дітей. Жорсткий гендерний розподіл праці обмежує ролі чоловіків, які сприймаються годувальниками, а жінок пов'язує з їхньою репродуктивною роллю, виконанням функцій матері та приватною сферою. Чоловіки страждають від обмеженої взаємодії з дітьми, заснованої на концепції батьківства як "статусу батька", який відрізняється від батьківства як “поведінки батька”. Розподіл домашніх обов'язків вкрай неоднаковий, тому багато жінок мають на собі подвійний тягар роботи на роботі та вдома.

ЮНФПА співпрацює з чоловіками та хлопцями в регіоні Східної Європи та Центральної Азії більше 40 років та в Україні понад 5 років. В Україні ЮНФПА реалізує проєкт «Щастя у 4 руки» та однойменну інформаційну кампанію. Наступні важливі спостереження можуть бути інтегровані в майбутню розробку концепції комунікаційної кампанії:

? підростаюче покоління, як правило, більше виступає за зміну соціальних норм, оскільки спостерігається зміна молодих чоловіків і жінок у бік виклику традиційним гендерним ролям та понять маскулінності; програми батьківства та залучення чоловіків до питань репродуктивного здоров’я є критично важливими, тому що стати батьком - це зміна життя та емоційний момент для багатьох чоловіків, а використання цього емоційного зв’язку дозволяє чоловікам сприймати турботу як рису мужності;

? сімейна модель з двома доходами стає все більш прийнятною; це збільшує вагу подвійного тягаря, який несуть жінки, але в той же час може спонукати чоловіків - особливо молодих чоловіків - почати більш значимо брати участь у неоплачуваній хатній роботі;

? сучасні технології та нові способи роботи дозволяють чоловікам (і жінкам) поєднувати свої батьківські та інші домашні обов'язки більш гнучкими способами та мати кращий баланс між роботою та сім'єю;

? роль приватного сектору у створенні можливостей для працівників чоловічої статі більше часу приділяти питанням батьківства та сімейних обов’язків набуває вирішального значення, і це ще одна перспективна можливість, якщо керівники бізнесу усвідомлюють, як гендерна рівність пов'язана з результатами бізнесу, продуктивністю та задоволеністю працівників;

? цифрові інструменти та соціальні медіа відкрили нові шляхи для роботи з підростаючими поколіннями, що призвело до збільшення інформатизації; створення платформ для партнерств, мобілізації груп та створення руху лідерів думок у соціальних медіа, які рекламують компанії.

 

Більше дізнати про проект UNFPA в Україні  «Щастя у 4 руки» можна за посиланнями:

https://zags.org.ua/

https://www.youtube.com/watch?v=kkB597nO8Po

https://www.youtube.com/watch?v=AIy26jKBuZ0


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування